Produsul a fost adaugat cu succes in cos
Produsul a fost adaugat cu succes in cos
0
____________________________________________________________________________________________________________________________
Despre cum se face efectiv o CERERE DE RETUR cat si ce contine aceasta, veti gasi accesand pagina : Continut cerere retur
De retinut: orice comanda plasata pe site, are automat si cont de client generat pe baza adresei de email completate.
La ultima comanda plasata, ati completat un e-mail si o parola sau vi s-a generat automat parola, drept urmare s-a creat automat un cont de client si prin acel user si parola va logati pe site. Daca nu va mai amintiti acele informatii, cautati in e-mailul respectiv, mesajul de la noi, cu subiectul [Modlet te incalta!!] Bine ati venit! sau [Modlet.ro Te incalta!!] Parola! ori puteti reseta parola existenta si apoi seta una noua, accesand pagina Resetare parola
___________________________________________________________________________________________________________________________
In cererea de retur, aveti 2 optiuni prin care sa primiti valoarea produsului returnat
1) VOUCHER - optiune suspendata pe termen nedeterminat
2) BANII IN CONT
____________________________________________________________________________________________________________________________
1) Despre VOUCHER (optiune inactiva) :
Dupa ce primim coletul si il verificam, veti primi un voucher ca urmare a returului (pe email dar si sms) si acest voucher va avea valoarea in lei* a produselor returnate.
Ca sa primiti produsul nou dorit, indiferent ca este acelasi comandat initial sau ca e alt produs (nu are importanta) va fi nevoie CA DVS. SA PLASATI O NOUA COMANDA, in care sa adaugati si acel voucher primit de la retur, pentru a vi se scadea valoarea lui din totalul sumei afisate in cosul de cumparaturi.
De retinut: Inainte sa plasati comanda, este necesar sa va logati/autentificati in site, cu user-ul si parola pe care le-ati primit sau completat in momentul plasarii comenzii la care faceti retur, in caz contrar nu va putea fi activat acel voucher, pentru ca el este atribuit doar acelui cont la care s-a realizat returul.
Obs: La noua comanda plasata, in care veti folosi si acel voucher primit de la retur, se adauga si taxa de transport de 15 lei , ca la orice comanda normala. Fiecare deplasare a curierului are un cost fix si anume 15 lei, cost ce este suportat de client.
____________________________________________________________________________________________________________________________
2) Despre BANII IN CONT:
Dupa ce primim coletul si il verificam, veti primi in contul bancar in lei/ron*(mentionat in cererea de retur) valoarea produsului returnat** in maxim 10 zile lucratoare din momentul receptionarii coletului la sediul Modlet.ro
*IMPORTANT: Transferul banilor catre clienti, il putem efectua DOAR catre un cont bancar in LEI/RON si NU catre alte conturi in euro sau diverse valute.
**OPTIUNI RIDICARE/PRELUARE COLET RETUR:
In cererea de retur aveti 2 optiuni prin care coletul poate ajunge la noi si in functie de varianta aleasa vi se scade sau nu, taxa de transport a returului catre noi.
1. Optiunea " Unde vrei sa trimitem curierul ? "- bifand aceasta optiune, un curier de la GLS sau Urgent Cargus va veni sa va preia coletul si ulterior din voucher sau banii in cont, o sa vi se scada 15 lei reprezentand taxa de transport catre noi a coletului respectiv.
2. Optiunea "Doresc sa trimit eu coletul catre Modlet" care rezulta ca dvs. veti trimite coletul catre noi, prin orice firma de curierat doriti (exceptie posta romana) DAR cu conditia sa va achitati dvs. transportul catre noi, direct firmei respective. Sa NU trimiteti cu plata la noi a transportului, pentru ca altfel vom refuza primirea acelui colet.
Prin aceasta ultima optiune, noi nu vom scadea deloc din valoarea in lei a voucher-ului sau a banilor in cont, pentru ca dvs, v-ati achitat taxa de transport pentru retur, direct acelei firma de curierat cu care ati trimis catre noi acel colet.
De retinut: Daca ati bifat optiunea 1 atunci un curier va veni el singur la adresa respectiva, sa va ridice coletul, in termen de 1-5 zile lucratoare. NU este nevoie sa sunati dvs la acele firme de curierat. Daca dupa ce ati finalizat cererea de retur, VA RAZGANDITI in privinta oricarui aspect, cum ar fi optiunea de transport sau poate nu mai doriti sa faceti returul, (ex. pastrati produsele sau le oferiti altcuiva ) VA RUGAM sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil, pentru a va anula cererea de retur , ca ulterior sa faceti una noua, cu optiunea dorita.
IMPORTANT: Optiunea nr. 1 prin care noi oferim clientilor posibilitatea ca coletul sa fie returnat catre noi, prin generare automata a unui ordin de ridicare (in care noi trimitem automat un curier sa preia acel colet) este 100% OPTIONALA si site-ului Modlet.ro NU i se poate imputa raspunderea, pentru cazurile cand acea firma de curierat, nu onoreaza acel ordin de ridicare.
Dvs, ca si client, puteti opta si pentru optiunea nr. 2, prin care sa va alegeti orice firma de curierat doriti, pentru a trimite acel colet catre noi, unde costul transportului catre noi, va fi suportat integral de dvs. Acest cost NU va fi returnat de catre noi ulterior, pentru ca este datoria dvs ca si client sa va asigurati ca acel colet ajunge la noi, ca ulterior sa va putem procesa returul respectiv.
____________________________________________________________________________________________________________________________
De retinut:In coletul pe care il trimiteti catre noi, va rugam sa treceti pe o foaie de hartie, numele dvs trecut in comanda cat si numarul de telefon folosit la acea comanda. Avem situatii in care, unele colete ajung fara eticheta si nu avem posibilitatea sa identificam ce client a trimis acel colet catre noi.
Acest site foloseste cookie-uri.
Un consultant de vanzari te va contacta telefonic in max. 24h.
Tot ce trebuie sa faci este sa completezi campurile de mai jos.