COMENZI
Avem magazine fizice in Galati si Focsani, insa produsele comandate online de pe site-ul nostru Modlet.ro, pot fi probate doar dupa sunt livrare de curier. Gestiunea magazinelor fizice este diferita de cea a site-ului online si multe produse se regasesc doar pe site, nu si in magazine.
Pentru a plasa o comanda trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

  • 1. Intrati pe produsul dorit.
  • 2. Selectati marimea potrivita.
  • 3. Apasati butonul de adauga in cos.
  • 4. Alegeti intre a finaliza comanda si a continua cumparaturile.
Daca ati ales finalizarea comenzii, atunci urmeaza sa va introduceti datele de contact si la sfarsit apasati butonul "finalizare comanda" Veti primi ulterior confirmare atat pe e-mail cat si sms pe telefon.
La alegerea marimii corespunzatoare va poate ajuta tabelul nostru orientativ de marimi: https://www.modlet.ro/content/16-tabel-marimi Insa, va recomandam sa comandati marimea pe care o purtati de obicei.
Nu neaparat. Cea mai simpla varianta este sa adaugati in cos produsele dorite si apoi in pagina de finalizare a comenzii, sa completati campurile necesare pentru livrarea comenzii. Prin completarea acelor campuri si finalizarea comenzii, se va crea automat si un cont de client.
Din pacate nu mai putem interveni la comenzile deja plasate, singura varianta este sa anulam comanda si sa plasati una noua. In cazuri de acest gen, va rugam sa ne trimiteti un e-mail pe contact@modlet.ro sau sa ne contactati telefonic la unul din numerele afisate pe site, pentru a ne informa in legatura cu decizia dvs.
Din pacate nu putem cumula mai multe comenzi. Putem doar sa anulam una din ele sau pe ambele si sa plasati o comanda noua, care sa contina toate produsele dorite.
In functie de stadiul in care se afla comanda respectiva in acel moment, se poate anula sau nu. In situatii de acest gen, va rugam sa ne trimiteti un e-mail pe contact@modlet.ro sau sa ne contactati telefonic la unul din numerele afisate pe site.
Plata se face doar ramburs, la livrarea coletului de catre firma de curierat.
Ca si client inregistrat puteti verifica stadiul ei, in pagina Istoric Comenzi, https://www.modlet.ro/istoric-comenzi
De cate ori veti dori, insa de fiecare data se va plati returul produsului catre noi cat si transportul comenzii noi cu produsul nou dorit.
Este posibil ca adresa de e-mail sa fi fost completata incorect, eventual asigurati-va ca acea confirmare nu este in Spam. Daca nu ati gasit-o, ne puteti contacta pe e-mail contact@modlet.ro, pe chat-ul online, cat si numerele de telefon afisate pe site, pentru a va confirma comanda.
Da, se pot activa mai multe vouchere de retur in aceeasi comanda, insa trebuie ca in prealabil sa fiti logat in contul de client folosit in comenzile anterioare.
Da se poate, insa doar cu livrare la o adresa din Romania.
Sunt produse care nu se afla in stocul nostru fizic, ci doar in stocul furnizorului respectiv. Pe baza plasarii unei comenzi ferme, le vom aproviziona ulterior de la furnizor. Din acest motiv, este specificat un termen de livrare de pana la 5-7 zile lucratoare. De retinut, ca exista posibilitatea ca acele comenzi sa nu se poata onora, motivul cel mai des intalnit fiind acela ca furnizorul a epuizat stocul.
La produsele unde este specificat faptul ca sunt "Vandute din stoc Marketplace" pur si simplu sunt produse aflate "in stoc furnizor" si drept urmare comanda pe acele produse va fi complet separata, in situatiile cand in cos aveti si produse care se afla in stocul Modlet.ro evidentiate prin textul "in stoc".
RETUR
Da, se pot returna produsele comandate doar daca acestea nu prezinta urme de uzura/purtare, sa nu fi fost fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fi fost spalate si doar daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii.
Primul pas in returnarea unui produs sau mai multe, este acela de a completa o cerere de retur, pe care o gasiti in meniul "Retur produse" din contul dvs. de client - modlet.ro. Pentru a putea avea acces in acel meniu, trebuie ca mai intai sa va logati in contul realizat anterior pe site (cel de pe care ati plasat ultima comanda). Pentru detalii accesati pagina: https://www.modlet.ro/content/18-retur .

In acea pagina de "Retur produse" veti avea posibilitatea:

  • - sa selectati ce produse doriti sa returnati
  • - sa completati motivul returului
  • - sa alegeti optiunea de transport preferata, pentru a returna produsele
  • - sa selectati daca doriti ca in urma returului sa primiti un voucher, pe care ulterior il veti putea folosi pentru a plasa o noua comanda pe orice produs disponibil in site sau daca doriti banii inapoi intr-un cont bancar, pe produsele care urmeaza a fi returnate"
Din pacate nu, modalitatea prin care ulterior veti putea primi noul produs dorit, este cea descrisa la raspunsul intrebarii: "Cum returnez coletul?"
Nu este nevoie de nici un document. Este suficient sa completati formularul de retur din "Contul de client" si sa va asigurati ca produsul respecta conditiile de retur: sa nu fie folosit, sa fie fara pete sau rupturi etc. Ne rezervam dreptul de a refuza orice produs ce nu mai poate fi comercializat.
In primul rand, trebuie completata cererea de retur si acolo veti regasi toate informatiile necesare. Adresa unde trebuie sa ajunga coletul returnat, este: Str. Cetatianu Ioan Nr.15, Hala 5, Jud.Galati, Oras Galati, pentru Modlet, telefon: 0736617052
Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
Procedura de retur a site-ului nostru presupune ca mai intai coletul returnat de dvs. sa ajunga la noi, sa fie verificat de catre departamentul de retururi, si ulterior, veti primi (in maxim 10 zile lucratoare) in contul IBAN mentionat in cererea de retur, valoarea in lei a produselor returnate. Mai multe detalii puteti vedea accesand pagina: https://www.modlet.ro/content/17-intrebari-frecvente#ramburs
Pretul variaza in functie de optiunea selectata in cererea de retur. Varianta cea mai rentabila este returul prin Fan Curier, unde costul este de 15 lei.
Dupa ce coletul returnat ajunge la noi si este verificat, atunci se va emite un cod de voucher, de forma RETxxxxx care va avea valoarea produselor returnate (din care se scade valoarea transportului, daca e cazul). Acest voucher, poate fi folosit intr-o comanda ulterioara si din valoarea cosului de cumparaturi se va scadea valoarea voucher-ului.
COSTURI SI LIVRARE
Produsele vor fi livrate in termen de maxim 1-14 zile lucratoare de la confirmarea comenzii pe e-mail. Exceptie fac comenzile unde se specifica ca produsele respective se afla "in stoc furnizor" si implicit termenul poate ajunge pana la 1-14 zile lucratoare.
Taxa de transport este de 15 lei, valabila in orice localitate din Romania.
Da, plata integrala a comenzii se face direct curierului, in momentul primirii coletului.
Taxa de transport este de 15 lei, valabila in orice localitate din Romania.
In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, poti contacta curierul respectiv pentru a stabili de comun acord o ora cand vei fi disponibil sau ne poti contacta pe e-mail contact@modlet.ro sau telefonic, la unul din numerele afisate.
Daca ai mai multe comenzi de produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.
CONTUL MEU
Daca ai deja cont si iti cunosti adresa de e-mail folosita, atunci iti pot alege alta parola, urmand pasii din pagina https://www.modlet.ro/recuperare-parola. Daca ai uitat e-mailul folosit la contul respectiv, atunci ne poti contacta pe e-mail contact@modlet.ro sau telefonic la unul din numerele afisate pe site si te vom ajuta cu mare drag.
Intra in pagina Contul meu la Date personale. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.
In fiecare e-mail primit din partea noastra, vei gasi si un buton pentru dezabonare. Alta metoda este sa ne trimiti un e-mail pe contact@modlet.ro si te vom dezabona noi de la newsletter.
Factura se poate descarca din contul de client Modlet.ro (trebuie sa va logati in prealabil) din "CONTUL MEU" sectiunea "FACTURILE MELE".
Continutul cererii de retur se poate vedea accesand contul de client Modlet.ro (trebuie sa va logati in prealabil) apoi "CONTUL MEU" sectiunea "CONTINUT CERERE RETUR" .
Voucher-ul cat si valabilitatea lui se pot vedea accesand contul de client Modlet.ro (trebuie sa va logati in prealabil) - "CONTUL MEU" sectiunea "VOUCHERELE MELE" DAR il puteti regasi si pe E-MAIL si TELEFON (in sms-ul primit). De retinut ca acel voucher nu mai este afisat daca este expirat sau daca a fost activat intr-o comanda anterioara. Daca a expirat si nu l-ati folosit, va rog sa ne anuntati telefonic sau pe e-mail contact@modlet.ro si il vom reactiva.
Garantia comerciala de conformitate se poate vedea/descarca in/din contul de client Modlet.ro (trebuie sa va logati in prealabil) - "CONTUL MEU" sectiunea "GARANTIA PRODUSELOR".

0736 617 052 / 0740 208 009

APELEAZA-NE TELEFONIC

0736 617 052 / 0740 208 009

Daca ai o intrebare, nelamurire sau sugestie (pe care, apropo, le astepam cu drag si interes), ne poti suna la numerele de telefon: 0736 617 052 / 0740 208 009

Program relatii cu clientii: 9.00 - 16.00 (Luni - Vineri)

RETUR

Daca ati cumparat de la noi si doriti alta marime/ alt produs la schimb / banii inapoi pe produsele achitionate, atunci este necesar sa va logati in contul de client si sa parcurgeti sectiunea "Retur produse".

PASII NECESARI SUNT URMATORII:

1Trebuie ca mai intai sa fiti logat pe site. Ca sa va puteti loga in contul realizat anterior pe site, trebuie sa dati click pe butonul: "Intra in cont" si sa completati campurile respective (e-mail cat si parola setata in momentul inregistrarii contului).

Daca ati uitat parola, atunci accesati butonul "Ati uitat parola?" si veti fi directionat intr-o pagina unde va rugam sa introduceti adresa de email cu care v-ati inregistrat pe site.

Accesati acel e-mail si veti gasi un mesaj cu subiectul "[Modlet.ro Te incalta!!] Confirmare creare parola noua".

Dati click pe acel link din e-mail unde scrie "Pentru a alege o parola noua va rugam utilizati urmatoarea pagina".

In acea pagina nou deschisa, veti putea sa va alegeti noua parola dorita. La scurt timp dupa aceasta actiune, veti primi pe aceeasi adresa de e-mail datele de conectare, adica e-mailul pe care il stiti deja si noua parola aleasa de dumneavoastra.

2Accesati meniul "Contul meu" si apoi sectiunea "Retur produse".

3Aici veti gasi comenzile pe care le-ati plasat de la crearea contului. Accesati comanda la care doriti sa faceti retur (de obicei ultima) si apoi accesati butonul "Genereaza retur".

IN ACEASTA PAGINA TREBUIE SA:

4Bifati produsele pentru care doriti sa generati un retur, si daca este cazul specificati cantitatea necesara in coloana "cantitate".

Completati "motivul returului".

Bifati optiunea dorita privind "detaliile despre ridicarea/livrarea produselor returnate"

La "optiuni retur" aveti 2 optiuni: "vreau voucher" sau "vreau banii inapoi"

Click pe butonul "genereaza retur"

DACA ANTERIOR ATI ALES OPTIUNEA "VREAU VOUCHER" ATUNCI:

Dupa ce vom receptiona si verifica coletul, veti primi in "Contul meu" de pe site, la sectiunea "Voucherele mele" un cod de reducere cu valoarea produselor returnate.Acelasi cod de voucher il veti primi si pe e-mailul aferent contului de pe site, cat si pe telefon printr-un SMS.
Acelasi cod de voucher il veti primi si pe e-mailul aferent contului de pe site, cat si pe telefon printr-un SMS.

Daca la pasul 4 ati ales optiunea de a trimite returul, prin Urgent Cargus (cu plata la noi) atunci voucher-ul va avea valoarea scazuta cu 15 lei (costul transportului produselor returnate).

Daca la pasul 4 ati ales sa trimiteti dumneavoastra coletul (suportand plata transportului)atunci voucher-ul respectiv va avea exact valoarea produselor returnate.

Veti primi un voucher pe care-l puteti folosi pentru a plasa o noua comanda.

DACA ANTERIOR ATI ALES OPTIUNEA "VREAU BANII INAPOI" ATUNCI AVEM 2 SITUATII:

a Daca la pasul 4 ati ales optiunea de a trimite returul, prin Urgent Cargus (cu plata la noi) atunci suma transferata in cont va avea valoarea scazuta cu 15 lei (costul transportului produselor returnate).

b Daca la pasul 4 ati ales sa trimiteti dumneavoastra coletul (suportand plata transportului) atunci suma transferata in cont va avea exact valoarea produselor returnate.

IMPORTANT

Voucher-ul generat are o valabilitate de 14 zile din momentul activarii. Puteti vedea perioada in meniul "Voucherele mele" din meniul "Contul meu" pe site

Daca la pasul 4 ati optat pentru optiunea "vreau banii inapoi" atunci trebuie sa tineti cont ca restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar (cel completat anterior), in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia returului.

Daca la pasul 4 veti opta pentru a trimite dumneavoastra curierul cu produsele de returnat atunci va trebui sa apelati la un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana). pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Curier, Urgent Cargus, DPD etc.).

Produsele returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.

Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent si sigilat (lipit cu scotch) sau in cutia originala primita.

Puteti returna un produs doar daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii.

NU ACCEPTAM COLETELE TRIMISE CU RAMBURS, ACESTE COLETE VOR FI REFUZATE.

Urmariti urmatorul tutorial pentru a putea vizualiza pasii necesari in procesul de returnare al produsului dumneavoastra:

sus